فروش کارتریج سامسونگ رنگی و مشکی

کارتریج رنگی سامسونگ چیست ؟ و چه کارایی دارد؟ قبل از تعریف کارتریج رنگی سامسونگ باید بدانیم کارتریج چیست ؟

کارتریج یک قطعه از پرینتر است که وظیفه ذخیره و حمل رنگ در پرینتر را بر عهده دارد .

کارتریج ها به دو دسته کارتریج لیزری و کارتریج جوهر افشان تقسیم می شود که کارتریج لیزری دو نوع کارتریج لیزری رنگی و کارتریج لیزری تک رنگ است .

کارتریج لیزری برای پرینتر های لیزری و کارتریج جوهر افشان برای پرینتر های جوهر افشان کاربرد دارد و استفاده می شود.

و کارتریج جوهر افشان دو نوع کارتریج جوهر افشان رنگی و کارتریج جوهر افشان تک رنگ هستند .

در کارتریج تک رنگ سامسونگ فقط از رنگ مشکی استفاده می شود و در کارتریج رنگی سامسونگ از چهار رنگ قرمز مشکی زرد و آبی استفاده می شود .

این رنگ ها در کارتریج لیزری به شکل پودری به نام تونر است و در کارتریج جوهر افشان به صورت جوهر مایع می باشد.

کارتریج ها انواع برند دارند که کارتریج رنگی سامسونگ یک از برند سامسونگ می باشد و کارتریج رنگی سامسونگ فقط برای پرینتر سامسونگ قابل استفاده می باشد .

در واقع کارتریج هر برند برای پرینتر همان برند تولید میشود مثلا کارتریچ اچ پی فقط برای پرینتر اچ پی تولید میشود و استفاده دارد .

در واقع کارتریج رنگی سامسونگ هم از نوع کاراریج رنگی سامسونگ لیزری هست هم از نوع کارتریج رنگی سامسونگ جوهر افشان می باشد.

خرید از شرکت فروش کارتریج سامسونگ مشکی

به هیچ عنوان نمیتوان یک کارتریج مشکی سامسونگ را برای یک پرینتر اچ پی استفاده کرد .

ماده ای که داخل کارتریج جوهرافشان هست مایع میباشد و از نظر جنسی که دارد به دو دسته دای و پیمگنت تقسیم بندی میشود .

در پرینتری که کارتریج جوهر افشان دارد بعد از چاپ جوهر روی کاغذ سریع خشک میشود و برای تثبیت آن نیازی به حرارت نمی باشد.

نکته مهم اینکه بعد از باز کردن کارتریج جوهر افشان اگر مدت طولانی از کارتریج جوهر افشان استفاده نشود کارتریج خشک میشود و دیگر قابل استفاده نیست .

قیمت کارتریج سامسونگ

بعد از رسیدن به پاسخ سوال کارتریج رنگی سامسونگ چیست, هنگاهم خرید کارتریج رنگی سامسونگ باید نکاتی را در نظر داشته باشیم و در اصل راهنمای خرید داشته باشیم که چند مرد از آن ها را در این قسمت بیان می کنیم.

اولین نکته ای که در خرید کارتریج باید در نظر داشته باشیم قیمت کارتریج سامسونگ رنگی می باشد که باید قیمت منطقی داشته باشد.

دو کارتریجی که خریداری می شود باید مناسب پرینتر شما باشد مثلا از لحاظ برند کیفیت و …. باید ویژگی های متناسب با پرینتر شما را داشته باشد.

نکته بعدی که باید د نظر داشته باشید مدل کارتریج است که از لحاظ کیفیت و کارایی مناسب باشد

فروشنده های مختلف برای ارائه اجناس قیمت های متفاوتی را ارائه می دهند و قیمت کارترج سامسونگ رنگی هم مثل محصولات دیگر توسط فروشنده های مختلف متفاوت است.

قیمت کارتریج سامسونگ رنگی در فروشگاه های مختلف متفاوت است چون که همه کارتریج ها یک جا و در یک زمان و با یک مواد اولیه تولید نمیشوند و به علاوه عواملی مانند عرضه و تقاضا و… در قیمت کالا موثر است.

قیمت کارتریج سامسونگ رنگی

کاربرد و قیمت کارتریج رنگی سامسونگ چیست ؟ کارتریج های جوهر افشان باتوجه به جنس جوهرشان به دو دسته کارتریج جوهر افشان دای و پیمگنت تقسیم میشوند.

قیمت کارتریج سامسونگ رنگی از کارتریج سامسنگ تک رنگ گرانتر می باشد اما دوام کارتربج تک رنگ سامسونگ بیشتر از کارتریج رنگی است.

بهترین نوع کارتریج رنگی سامسونگ کارتریج اصل سامسونگ می باشد که در قسمت های بعدی مورد برسی قرار داده می شود.

پرینتر چیست ؟

پرینتریا (Printer) چیست ؟ پرینتر واژه انگلیسی آن است که در زبان فارسی چاپگر نامیده میشود.

پرینتر یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر می باشد، همه ی ما برای یک ‌بار هم که شده از پرینتربرای کارهای روز مره استفاده کرده ایم.

تمامی اداره‌ها و سازمان‌ها وکسانی که مشغول تحصیل و تحقیق هستند از پرینتر استفاده می کنند و لوازم جانبی و ضروری زندگیشان است.

همان طور که گفتیم پرینتر، یکی از لوازم جانبی کامپیوتراست که به کاربر کمک می‌کند تا متن یا تصویر ایجادشده در کامپیوتر را بر روی کاغذ دلخواه چاپ کند.

دو نوع پرینتر لیزری و جوهر افشان داریم که هر کدام مدل ها و برند های زیادی دارند که کاربران بر حسب نیازی که دارند آن را خریداری کرده و از آن استفاده می کنند.

باید در نظر داشته باشید که قیمت کارتریج ها و پرینتر های رنگی سامسونگ به علت تجهیزات بیشتر و خدمات بیشتر این پرینتر ها از قیمت کارتریج سامسونگ سیاه و سفید و پرینتر سیاه و سفید بیشتر می باشد.

پرینتر یا چاپگر جوهر افشان چاپگری است که که با پاشیدن قطره های خیلی ریز جوهر روی کاغذ نوشته یا تصویر را حک می کند.

پرینترهای جوهرافشان رایج‌ترین پرینترها برای مصارف خانگی هستند و نام مخزن جوهر آن ها همان طور که در قسمت پیش به آن اشاره کردیم کاتریج می باشد.

پرینر یا چاپگر هایی که از پرتوهای لیزر برای حک کردن تونر روی کاغذ استفاده می شود پینتر لیزری است.

در قسمت پیش شرح دادیم که این پرینتر ها به دو دسته خود به دو دسته رنگی و سیاه سفید تقسیم می‌شوند.

از پرینتر مشکی لیزری بیشتر برای چاپ متن استفاده می شود و از پرینتر های لیزری رنگی برای چاپ عکس استفاده می کنند.