ماگ تبلیغاتی چیست

خرید ماگ تبلیغاتی. ماگ تبلیغاتی چیست

در این نوع طراحی ، نام برند، سازمان، محصول و… به طور سفارشی طراحی میشود.منظور از طراحی سفارشی نام، عدم استفاده از هرگونه فونت در طراحی ان است، به گونه ای که با طرحی منحصر بفرد، گویا و در عین حال خلاقانه طراحی و اجرا میشود.گاه در این نوع طراحی میتوان با تغییراتی در یک یا چند حروف آن مفهوم خاصی را به مخاطب القا کرد.فونت های سفارشی یا خطی بیانگر حس رسمیت و پالودگی هستند. لوگو تایپ های ضخیم بیانگر قدرت، و فونت های مورب انتقال دهنده حس حرکت و یا جنبش می باشند، در این نوع طراحی لوگو میبایست متناسب با نوع فعالیت آن مجموعه یا برند باشد.به عنوان مثال استفاده از طرح های فانتزی میتواند برای محصولاتی مانند پوشاک و یا حتی یک فست قود مناسب باشد اما این نوع طراحی نمیتواند برای یک بانک یا موسسه کارآمد و جذاب باشد

اوراق اداری به مجموعه اسنادی از قبیل سربرگ، کارت ویزیت، انواع پاکت نامه و … گفته می شود. در کنار آن ها، مواردی همچون کاغذ یادداشت، اوراق مالی واداری (مانند فاکتور، قبض، کاردکس و فرم های داخلی)، کارت های پرسنلی، لیبل و … که در ابعاد و اندازه های استاندارد یکی از اصلی ترین ابزار های مکاتبات داخلی و خارجی یک مجموعه می باشد.

اوراق که در برگیرنده عنوان و مهم ترین تیترهای (اسم شرکت، مدیر مسئول) اوراق است ، از مهم ترین اجزا محسوب می شود. معمولا برای طراحی اوراق اداری  و صفحه آرایی این صفحه بیشترین تلاش صورت می گیرد. داشتن عناوین درشت و مهم و اطلاعات با اهمیت و تصاویر خاص از ویژگی های سربرگ است.

طراحی ست و اوراق اداری با ایده های جدید و رعایت اصول طراحی و چاپ می تواند خود یک ابزار تبلیغاتی موثر با کمترین هزینه نسبت به سایر ابزار های تبلیغاتی با ماندگاری بالا باشد.

ماگ یخی B221

لیوان حرارتی تبلیغاتی

لیوان های جادویی یکی از بهترین نوع هدیه های تبلیغاتی در بین انوع لیوان‌های تبلیغاتی میباشند. لیوان حرارتی تبلیغاتی به دلیل واکنشی کحه نسبت به حرارت نشان میدهد و میتواند تصویر، رنگ و یا طرحی جدید را بعد از ریختن نوشیدنی گرم داخل آن نمایان کند، یک هدیه تبلیغاتی متمایز و شگفت انگیز است! ماگ حرارتی جزو هدیه های تبلیغاتی به شمار میرود که میتواند به نوبه خود یک هدیه نفیس و موثر باشد. این نوع هدیه تبلیغاتی میتواند ذهن مخاطب را به خود درگیر کند و یا با توجه به اینکه مخاطب هنگام استفاده از آن لذت میبرد، نام تجاری شما و تبلیغات چاپ شده روی آن میتواند در ذهن مخاطب بصورت دائمی ثبت شود. لیوان‌تبلیغاتی حرارتی همان گونه که از نامش پبداست با حرارت کار میکند. به صورتی که شاید شما در ظاهر فقط یک لیوان ساده و معمولی را میبینید اما در صورت اضافه کردن هر نوع آب جوش به داخل لیوان شکل ظاهری آن تغییر میکند. از این نوع لیوان میتوانید به صورت سوپرایز کردن افراد استفاده کنید. با انجام این کار میتوانید به صورت جالبی نام برند خود را در ذهن مشتری تداعی کنید.

لیوان سرامیکی تبلیغاتی

لیوان سرامیکی تبلیغاتی یک لیوان شیک و در عین حال ساده و کاربردی برای چاپ تبلیغات است. این نوع ماگ های سرامیکی در رنگ های متفاوتی تولید میشوند. لیوان های رنگی، لیوان سرامیکی تمام سفید و یا لیوان سرامیکی تمام مشکی، لیوان سرامیکی داخل رنگی و یا لیوان های سرامیکی دسته و داخل رنگی از انواع رنگ های لیوان های سرامیکی هستند. چاپ تبلیغات بر روی لیوان های سرامیکی از مرسوم ترین هدیه های تبلیغاتی است که البته به نوع خود بازدهی خوبی نیز به همراه دارد. لیوان‌تبلیغاتی سرامیکی یا به اصطلاح ماگ تبلیغاتی که به ان هم میشود گفت قابلیت چاپ رنگی را دارد همچنین میتوانید همراه با چاپ رنگی لوگوی شرکت خود ، ارم شرکت و حتی عکس مرتبط با شرکت خود را اضافه کنید. این لیوان‌های تبلیغاتی سرامیکی قابلیت شستشو را دارد و در صورت شستن آن طرح مورد استفاده شده از بین نمیرود و اسیبی به طرح ما وارد نمیکند. از این لیوان میتوانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی خاص استفاده کنید. اندازه استاندارد این لیوان های سرامیکی ۸۰×۹۵ میلی متر می باشد. از دیگر انواع لیوان های تبلیغاتی میتوان به فنجان های تبلیغاتی نیز اشاره کرد. فنجان های تبلیغاتی نیز میتوانند هدیه ای تبلیغاتی مناسبی باشند. در این حین یک هدیه تبلیغاتی جالب دیگری نیز وجود دارد که به نوعی مرتبط با ماگ است، زیرلیوانی تبلیغاتی نیز میتواند یک هدیه تبلیغاتی در معرض دید و جالب باشد.